طراحی سایت مشابه نوبیتکس
نوشته شده توسط : نیما

ارزهای دیجیتال مدت زیادی نیست که یکی از راهای پرطرفدار برای سرمایه گزاری تبدیل شده است. یکی از سایت هایی که جزو محبوب ترین سایت ها در این حوزه می باشد سایت های مشابه نوبیتکس می باشد.تیم طراحی سایت به شما در طراحی سایت مشابه نوبیتکس یا انواع سایت های مشابه کمک خواهد کرد.

در سایت های مشابه نوبیتکس می توان بدون هیچ واسطه ای به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت و همچنین در سایت های نوبیتکس به صورت امن،مطمئن و راحت می توان به تبدیل دارایی ها پرداخت.این سایت های مشابه نوبیتکس به دلیل راحتی در خرید و فروش و سود کمتر به دلیل حذف واسطه به یکی از پرطرفدارترین سایت ها در بین کاربران تبدلیل شده است.در ادامه این مقاله قصد داریم درمورد طراحی سایت های مشابه نوبیتکس توضیح بیشتری بدهیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

امکانات طراحی سایت مشابه نوبیتکس

  •      قیمت رمز ارزها را می توان به صورت لحظه ای مشاهده کرد.
  •      دیدن تعداد معاملات و مشتریان
  •     سرعت معاملات در نوبیتکس بالا است.
  •      شبیه سازی بازار و امکان خرید و فروش دستی
  •     سطوح دسترسی کاربر
  •     امکان دسترسی 24 ساعته به سایت
  •     برای هر ارز یک کیف پول جدا در نظر گرفته می شود.
  •      می توان به ریال معاملات را انجام داد.
  •      از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند.
  •     چند زبان مختلف را پشتیبانی می کند.
  •      تایید هویت

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

مزایای طراحی سایت مشابه نوبیتکس

رابط کاربری زیبا

در طراحی سایت های مشابه نوبیتکس به دلیل رابط کاربری زیبا و راحتی که دارند افراد زیادی به راحتی می توانند با سایت های نوبیتکس کار کنند به همین دلیل درصد استفاده از آن بالا می باشد.

دریافت کارمزد کم

در طراحی سایت های مشابه نوبیتکس به دلیل حذف واسطه درصد کارمزد آن کمتر است.کارمزد آن بین 0.2 و 0.25 می باشد که با حجم معاملات در هر ماه محاسبه می شود.یکی دیگر از دلایل استفاده زیاد کاربران از این سایت می باشد.

تیم پشتیبانی

یکی از مهم تریین ویژگی های طراحی سایت های مشابه نوبیتکس تیم پشتیبانی حرفه ای آن می باشد که به صورت 24 ساعته آماده برای پاسخ گویی هستند و می توان با چت انلاین و یا زنگ زدن با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرد.

طراحی اپلیکیشن نوبیتکس

یکی از بهترین مزیت های سایت صرافی مشابه نوبیتکس نسخه اپ موبایل این سایت می باشد تا با امنیت بالا، در هر مکان و هر زمانی بتوان به راحتی معامله خود را انجام داد.

امنیت

طراحی سایت مشابه نوبیتکس با امکاناتی همچون 2 FA Auth و کیف پول سرد به دلیل اینکه دارایی ها را به صورت آفلاین ذخیره می کند به همین دلیل است که بسیار ایمن می باشد.

 

کیف پول داخلی

یکی از مهم ترین کارهایی که سایت صرافی مشابه نوبیتکس انجام می دهد استفاده از کیف پول های داخل کشور می باشد که امنیت بالایی دارند و امکان هک شدن، بلوکه شدن دارایی ها و یا از دسترس خارج شدن آنها بسیار کم و یا غیر ممکن می باشد.

بازار آزمایشی

صرافی نوبیتکس یک بستر آزمایشی فراهم کرده است تا کاربران بتوانند برای یادگیری بیشتر در مورد انجام معاملات و سرمایه گذاری واقعی بدون ریسک دمو هایی در این مورد را تماشا کنند. پس آشنایی کامل کاربر با نحوه کارکردن با سایت نوبیتکس به راحتی می تواند با آن با آن کار کند.

معایب استفاده از طراحی سایت مشابه نوبیتکس

طراحی سایت صرافی مشابه نوبیتکس مزایای زیادی دارد ولی معایبی هم وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

  •      در سایت نوبیتکس از استاپ لیمیت و لاس لیمیت نمی شود استفاده کرد به این معنی که نمی توان حدی برای سود و زیان تعیین کرد.در این مواقع امکان دارد کاربر بسیار ضرر کند و محدودیت ایجاد شود.
  •      گزینه مارجین و فیوچرز وجود ندارد بدین معنی که شما نمی توانید از شخص ثالثی پولی به عنوان وام بگیرید تا ارز بیشتری وارد بازار کنید و یا نمی توانید قرار دادی به عنوان فروش و خرید دارایی با شرایط قرارد وعظ کنید.
  •       سایت نوبیتکس در انجام معاملات بیت کوین دچار مشکل می شود.

هزینه طراحی سایت مشابه نوبیتکس

شرکت طراحی سایت با تجربه ای که دارد و با توجه به امکانات سایت های مشابه نوبیتکس بهترین مشاوره ها را به شما خواهد داد تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای طراحی سایت خود داشته باشید و در نهایت با تصمیم گیری شما طراحی سایت انجام می شود. هزینه سایت ها به امکاناتی که شما برای سایت در نظر گرفته اید بستگی دارد.

 

قوانین استفاده از نوبیتکس

1.کاربر باید بپذیرد که تمامی فعالیت هایی که در سایت نوبیتکس انجام می شود باید در چهارچوب جمهوری اسلامی باشد و خارج از این قوانین نباید فعالیتی انجام دهند.

2.در سایت های صرافی مشابه نوبیتکس احراز هویت یک امر ضروری می باشد و شخص بدون احراز نمی تواند از خدمات صرافی نوبیتکس استفاده کند.هرگونه تخلف در احراز هویت،بر عهده خود شخص می باشد و صرافی نوبیتکس می تواند تمامی خدمات سایت را برای کاربر متوقف کند. 

3.سایت های صرافی مشابه نوبیتکس یک بازار معاملاتی می باشد که هیچگونه مسئولیتی در ازاء روش های معاملاتی کاربران و سود و زیان حاصل از آن ندارد.

4.درخواست برای برداشت ریال از حساب کابر سر یعا پس از ثبت برسی خواهد شد.برای واریز پول به حساب های دیگر افراد محدودیت‌های انتقال وجه بین بانکی،متفاوت می باشد.

5. هر گونه سهل انگاری فرد در حفظ و نگهداری اطلاعات مهم مانند گذرواژه خود فرد و یا... می باشد.توصیه می شود از گذرواژه های طولانی و ایمن استفاده شود.

فرایند احراز هویت

  • ابتدا باید ادرس ایمیل را وارد شود و سپس لینک تاییدی برای شما ارسال خواهد شد.با تایید این لینک مرحله اول تایید هویت انجام خواهد شد.
  • وارد کردن شماره تلفن همراه یکی از راهای ارتباطی مهم با کاربران می باشد.به همین دلیل است که در وارد کردن شماره باید دقت کرد.
  • پس از تایید شماره تلفن همراه باید یک عکس با کیفیت از پشت و روی کارت بروی سایت آپلود کرد.
  • پس از تایید عکس کارت ملی ،شماره کارت باید وارد شود که اسم دارنده کارت بانکی باید با اسم کارت ملی باید یکسان باشد.پس از تایید شماره کارت بانکی می توان حساب نوبیتکس خود را شارژ کنید.
  • در بخش بعدی باید شماره شبای کارت را وارد کنید.در این بخش هم باید اسم دارنده کارت با اسم کارت ملی یکی باشد.پس تایید این مرحله می توان از حساب بانکی خود برداشت کرد.

ادرس،شماره تلفن و تایید عکس برای احراز هویت در مرحله 2 کاربری با الگو های تایین شده نیاز است.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال





:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , امنیت صرافی ارز دیجیتال , اصطلاحات ارز های دیجیتال , کیف پول , طراحی سایت مشابه نوبیتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: